Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Logistiek medewerker (woonzorgcentrum)


Functie

Dus jij bent een gepassioneerde zorgverlener die snakt naar een nieuwe omgeving? Ben jij op zoek naar een klein team met gemotiveerde collega's die net als jij altijd de bewoner op de eerste plaats zetten? Werk jij graag in een moderne omgeving met nieuwe materialen, maar toch in een prachtige groene omgeving? Lijkt dit je wel wat? Kom dan snel langs om kennis te maken!

Elke dag zetten onze enthousiaste medewerkers hun beste beentje voor om ervoor te zorgen dat onze bewoners kunnen blijven wie ze zijn. Zij wonen immers niet op onze werkplek, maar wij hebben de eer te mogen werken in de voor hen vertrouwde thuisomgeving. Uiteraard willen wij dan ook de allerbeste zorgteams samenstellen, waarin iedereen een voorliefde heeft voor samenwerking.

Als logistiek medewerker kom je terecht in een warme, niet-commerciële omgeving waar veel ruimte is om de dingen ‘anders’ te doen en jouw talenten ten volle aan te spreken. Werken bij ons is werken in een fijn team, waar wij een échte thuissfeer creëren, waar er oog is voor een persoonlijke benadering van elke bewoner, waar respectvolle en liefdevolle aandacht en warme zorg belangrijke waarden zijn, waar er mogelijkheden zijn voor eigen inbreng, waar alles net nieuw is, waar er nooit parkeerproblemen zijn, waar je omgeven bent door natuur, waar er een oplaadpunt voor elektrische fietsen is, waar er elke dag vers gekookt wordt voor de bewoners, waar er fairtrade koffie gedronken wordt, waar medewerkers ’s middags kunnen genieten van een kom verse soep,…, en waar jij:

- met jouw uitstekend organisatievermogen steeds paraat staat om je collega's te helpen bij onze bewonersgerichte zorg (onderhoud afdelingskeuken, klaarzetten en afruimen van de eettafels, dekken van de bedden,…)

- met jouw gevoel voor huiselijkheid ervoor zorgt dat de maaltijden een gezellig festijn voor onze bewoners zijn: lekker warm geserveerd, mooi gepresenteerd, en bovendien weet jij precies wie er altijd nog een schepje extra wil

- door jouw plichtsbewustheid jouw observaties steeds nauwlettend rapporteert aan de vaste hoofdverpleegkundige van jouw afdeling, die het dagelijks leven op de afdeling op de voet volgt en steeds klaar staat om de werking in goede banen te leiden

- als betrokken persoon bij jouw afdeling maandelijks deelneemt aan het bewoners- en teamoverleg, en jouw ervaringen en ideeën daar deelt

Jouw profiel

- Eerst en vooral: een gezonde portie zin om SAMEN met je collega’s het heft in handen te nemen: vele handen maken licht werk!

- Net zoals de organisatie leg ook jij de lat hoog voor jezelf: jij bent niet tevreden met ‘voldoende’, jij gaat voor die zaligmakende glimlach van de bewoner.

- Jij kan een echte passie voor ouderenzorg voorleggen: iedereen die jou kent, weet dat zorg verlenen aan hulpbehoevende ouderen jouw roeping is.

- Jij beschikt over een sterk organisatievermogen waardoor jij steeds weet wat eerst te doen in functie van het welzijn van onze bewoners.

- Dingen die beter kunnen? Die kaart jij aan bij je leidinggevende, want jij laat geen kans liggen om je nieuwe ideeën te delen met ons en de organisatie mee te verbeteren.

- Onverwachte situatie? Geen paniek bij jou, op deze momenten bewaar jij de rust en toon je juist het beste van jezelf.

  • De productvoorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen doorgeven
  • De persoon met een zorgbehoefte bij de activiteiten van het dagelijks leven helpen
    Veranderingen in de toestand van de persoon met een zorgbehoefte observeren
  • Voor de eet- en drankbedeling van personen met een zorgbehoefte instaan (maaltijdborden aannemen, aanpassen, verdelen, bedienen, ...)
  • Personen met een zorgbehoefte over mogelijkheden tot ontspanningsactiviteiten informeren of hen tijdens deze activiteiten begeleiden
  • De gemeenschappelijke delen onderhouden en schoonmaken

Aanbod

- Een werkomgeving waar 'zorg voor medewerkers' centraal staat: individuele onthaaldag, aantal weken dubbel lopen met jouw nieuwe collega’s, ruimte voor coaching en vorming, driemaandelijks infomoment met de andere nieuwe collega's, veel aandacht voor work-life balance, ...

- Deel uitmaken van een gemotiveerd team vol enthousiaste collega’s uit verschillende disciplines: verpleging, verzorging, logistiek, kine, animatie, ergotherapeuten, psycholoog, … . Vanuit jullie verschillende standpunten tillen jullie de zorg samen naar een hoger niveau!

- E en betrokken leidinggevende die samen met jou het welzijn van onze bewoners op de eerste plaats zet.

- Startdatum: per direct / te bepalen in onderling overleg

- Verloning volgens IFIC-barema (cat. 8), met overname van aangetoonde anciënniteit.

- Variabel uurrooster met vroege en late shiften, één weekend op twee

- Jij bent flexibel, dus zijn wij dat ook: vanwege jouw variabel rooster kan er in hoge mate tegemoet gekomen worden aan jouw wensen inzake vrije dagen, een goede work-life balance voor al onze werknemers is één van onze prioriteiten.

- Werken in een groene, rustgevende omgeving in een modern gebouw met nieuwe materialen.

- Gratis hospitalisatieverzekering

- Maaltijdcheques

- Een dagelijkse glimlach van je collega’s, indien gewenst met een kom verse soep van het huis.

Nog wat sfeer proeven? Surf dan even naar onze facebook-pagina: https://www.facebook.com/huizenazareth .

Solliciteren

Karin Van Hove
03 491 84 74
campusverantwoordelijke@huize-nazareth.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht